×
Dziękujemy
Soki zostały dodane do koszyka
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Sprawiam, że nasze soki są dostępne w całej Polsce – wywiad z Dyrektor ds. sprzedaży Natura Cold Press

Dziś poznacie naszą pracę od kulis! Kto dba o to, aby najzdrowsze soki od Natura Cold Press były jeszcze łatwiej dostępne w sklepach w całej Polsce? Nasza niezawodna Dyrektor ds. sprzedaży – Grażyna Kostka. Sprawdźcie jak wygląda jej praca na co dzień. Zadaliśmy Grażynie kilka pytań i wszystko już jest jasne! Zapraszamy do lektury!

Jak wygląda Twoja praca w Natura Cold Press? Czym na co dzień się zajmujesz?

Grażyna Kostka: W Natura Cold Press kieruję pracą całego działu sprzedaży. Do moich obowiązków należy negocjowanie i podpisywanie umów z sieciami handlowymi i sklepami. Zarządzam także zespołem przedstawicieli handlowych i zajmuję się współpracą w formule b2b z firmami i korporacjami. W kilku słowach – sprawiam, że nasze soki COLD PRESS są jeszcze łatwiej dostępne w całej Polsce: w sklepach, dużych hipermarketach czy w firmach i biurach naszych partnerów.

No właśnie – zamówienie do firm i biur. Benefity pozapłacowe to niezwykle dynamicznie rosnący temat. Czy w 2020 roku firmy chętniej decydują się na zamawianie soków COLD PRESS dla pracowników?

Grażyna Kostka: W tym temacie zmieniło się w ciągu roku wszystko, przede wszystkim ze względu na sytuację pandemiczną w Polsce. Członkowie zespołu pracują zdalnie na home office, firmy rezygnują z organizowania spotkań świątecznych, a zaoszczędzone w ten sposób środki, przeznaczają na paczki wysyłane do domów pracowników. I to właśnie ta największa różnica – miejsce dostarczania paczek.

Na zwiększone zainteresowanie benefitami pozapłacowymi wpływa także chęć wysokiej dbałości o pracowników i konkurencyjność w walce o nich. To doprowadziło do rozwoju bardzo rozbudowanych benefitów i soki COLD PRESS świetnie wpisują się w ten trend – ze względu na zdrowotny wymiar naszych diet i detoksów.

Co najczęściej znajduje się w zamówieniach b2b?

Grażyna Kostka: Oczywiście głównie są to zestawy soków COLD PRESS i SHOTów witaminowych, ale nie tylko. Prawdziwym hitem okazały się funkcjonalne pakiety najzdrowszych produktów z Bazarku Natura Cold Press. Firmy zamawiają także karty podarunkowe i vouchery do naszego sklepu internetowego oraz nowość, limitowaną edycję COLD PRESSów naszej młodszej marki soki SŁOŃCE, z pozytywnymi, podnoszącymi na duchu hasłami na etykietach. To miły gest zwłaszcza dla członków zespołu, którzy od tygodni pracują z domu. Taka paczka to sposób zarówno na docenienie najlepszych pracowników, jak i na wyjątkowy świąteczny podarunek, także dla klientów. Firmy decydują się na wysyłkę detoksów sokami COLD PRESS i voucherów, aby pomóc członkom zespołu zadbać o odporność, zdrowie i sylwetkę podczas pandemii, zwłaszcza teraz, kiedy zamknięte są siłownie i centra sportu, a wszystkim trudniej zostać w formie w domu.

Zamówienia są naprawdę bardzo różne – od detoksu sokowego dla kilku członków zarządu, do sytuacji, którą mieliśmy ostatnio, kiedy to duża korporacja zamówiła ponad 4000 kart podarunkowych. Ofertę współpracy b2b przygotowujemy zawsze indywidualnie i soki COLD PRESS dostarczamy bardzo często nawet do kilkuosobowych biur na terenie całej Polski.

Jakie firmy zazwyczaj decydują się na wybór takich benefitów?

Grażyna Kostka: Tak naprawdę wszystkie. Może brzmi to bardzo ogólnie, ale z naszej oferty skorzystały już firmy farmaceutyczne, kosmetyczne, stacje telewizyjne oraz agencje reklamowe. Najwięcej zamówień płynie jednak z sektora IT. Pomagaliśmy już zadbać o zdrowie m.in. pracownikom Facebook Polska, Google czy Netcompany.

Pomówmy jeszcze o drugim obszarze Twoich obowiązków – sprzedaży w sieciach handlowych. Jak pandemia wpływa i będzie wpływać na rynek spożywczy?

Grażyna Kostka: Z moich obserwacji wynika, że pandemia nie przyczyni się do rewolucji w handlu, a jedynie przyspieszy już wcześniej widoczne trendy. Mowa oczywiście m.in. o zakupach online, które cieszą się coraz większą popularnością. Zyska również format supermarketów i dyskontów, które umożliwiają dokonanie zakupów szybko i w bardzo szerokiej liczbie kategorii pod jednym dachem – bo teraz chcemy robić zakupy ekspresowo i wygodnie.

Czy w przyszłym roku możemy spodziewać się nowości od soków SŁOŃCE?

Grażyna Kostka: W Natura Cold Press lubimy zaskakiwać i reagować na bieżąco na sytuację na rynku, co udowadnia nasza nowa akcja “Jeszcze będzie przepięknie!” w ramach której wprowadziliśmy wyjątkową serię soków SŁOŃCE HPP w butelkach z dodającymi otuchy hasłami. Limitowana edycja soków SŁOŃCE z nowymi etykietami już teraz jest dostępna w są w najlepszych sklepach na terenie całego kraju, m.in. w hipermarketach sieci Carrefour, SPAR, FRISCO.PL, FRAC czy Carrefour Express. Oczywiście, na wiosnę 2021 planujemy więcej wyjątkowych nowości, ale za wcześnie jeszcze na zdradzanie szczegółów.