×
Dziękujemy
Soki zostały dodane do koszyka
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Jesienny detoks sokowy – popraw swoje samopoczucie!

Detoks sokowy jesienią? Tak, to możliwe i do tego, może być zupełnie przyjemne! Najważniejsze jest, by się do niego odpowiednio przygotować. Powinniśmy ustalić plan detoksu sokowego, który musi składać się z trzech części: przygotowania, detoksu i wyjścia z detoksu sokowego.

Jak przygotować się na sokowy detoks?

Przygotowanie do detoksu sokowego powinniśmy rozpocząć tydzień lub dwa wcześniej. Dlaczego? Podczas sokowego detoksu dostarczamy organizmowi znacznie mniej kalorii, niż zazwyczaj, więc powinniśmy wcześniej zmniejszyć kaloryczność posiłków, unikać fast foodów i zrezygnować ze słodyczy czy potraw ciężkostrawnych. Spożywaj potrawy w mniejszych porcjach i pamiętaj o piciu wody!

Jesienny detoks – jak sprawnie przejść i zakończyć?

Przyznajemy – detoks sokami jesienią i zimą, może być ciężki do zrealizowania, jednak dla jego efektów, warto! Znamy też kilka sztuczek, by detoks sokowy w domu przejść skutecznie, sprawnie i przyjemnie! O czym powinniśmy pamiętać? Ważne jest, by pomiędzy sokami pić ciepłe napary ziołowe, które skutecznie rozgrzewają!

Gdy jest chłodniej, nie zapominajmy o odpowiednim ubiorze: czapka, szalik, ciepła kurtka to podstawa! Najwięcej ciepła tracimy przez głowę!

Inny sposób na rozgrzanie? Ruch! Choć podczas detoksu sokowego nie powinniśmy się forsować, to kilka minut z jogą, dodatkowy spacer z psem czy rozciąganie na pewno nam pomogą. Porcja endorfin zapewniona!

Czego jeszcze nie powinno zabraknąć w naszym planie detoksu sokowego? Czyli kilka słów o temperaturze COLD PRESSów. Nasze soki tłoczymy, rozlewamy
i przewozimy w warunkach chłodniczych. To dlatego, by zachować w nich moc witamin, które nie lubią ciepła. Jednak nie musisz pić ich zupełnie zimnych! Na kilka minut przed sięgnięciem po kolejną butelkę, wyjmij ją z lodówki i wypij
w temperaturze pokojowej.

Detoks sokowy w domu powinniśmy potraktować jako pierwszy krok do lepszego życia. Już po kilku dniach z sokowym detoksem łatwiej nam będzie wprowadzić do swojej codzienności zdrowe nawyki żywieniowe i zerwać ze starymi przyzwyczajeniami.

Po odbytym detoksie sokowym nasz plan zakłada, że kolejne produkty zaczniemy włączać do swojego menu stopniowo. Najpierw sięgajmy po owoce i warzywa, potrawy lekkostrawne, nieprzetworzone i o niskiej zawartości tłuszczu i cukru.

Efekty detoksu sokowego w domu

Już po kilku dniach sokowego detoksu zauważymy zmiany w naszym organizmie. Zyskamy więcej energii, znikną obrzęki i nagromadzona woda. Detoks sokowy poprawi samopoczucie, usprawni pracę układu pokarmowego i w przyjemny sposób uzupełni niedobory witamin. Detoks sokowy pomoże ukoić nerwy, poprawi jakość snu i zwiększy wydajność.