1. Wejście na stacje benzynowe to milowy krok dla soków SŁOŃCE. Dlaczego to tak ciekawy format?
Grażyna Kostka, dyrektor ds. sprzedaży: Nawiązanie współpracy z siecią stacji benzynowych, od zawsze było na naszej liście priorytetów. Na początek napoje SŁOŃCE dostępne będą w ponad 100 stacjach CIRCLE K, które znajdują się w wyjątkowo atrakcyjnych punktach – centrach miast i przy popularnych trasach. Dzięki temu, zupełnie dla nas nowemu kanałowi sprzedaży, jesteśmy w stanie z naszą najzdrowszą ofertą dotrzeć do kolejnych miast i konsumentów. Osoby korzystające z oferty sklepów na stacjach, coraz częściej poszukują produktów naturalnych, a zakupy robią impulsowo, dlatego idealnie wpisujemy się w ten trend z naszymi sokami i smoothie.
2. W tym samym tygodniu soki SŁOŃCE pojawiają się w sklepach Baltona – marce znanej Polakom od pokoleń.
Dzięki współpracy z Baltona, dotarliśmy już do podróżujących na pięciu polskich lotniskach m.in. Chopina, w Pyrzowicach czy we Wrocławiu, co było dla nas szczególnie ważne, ponieważ w tych prestiżowych lokalizacjach zakupy robią klienci poszukujący produktów premium – zadbaliśmy o zapas zdrowych napojów, tworząc tym samym podróżującym alternatywę dla napojów słodzonych i gazowanych.
3. 2021 rok to niesamowite przyspieszenie w pozyskiwaniu nowych sieci handlowych. Od stycznia są to m.in. Lidl, Auchan, POLOmarket, Circle K, Barbora, Baltona i inne. Z czego wynika to zawrotne tempo?
Okres pandemii i kolejnych lockdownów, był dla nas bardzo trudnym momentem. Cześć naszych klientów z branży HoReCa czy sklepy typu convenience przestało istnieć, pozostali mocno zmniejszyli swoje obroty. Nasz zespół wykorzystał ten czas na poszukiwanie nowych kierunków rozwoju dla marki SŁOŃCE oraz pracę nad nową linią WOW smoothie, która w zaledwie w kilka tygodni od premiery, stała się naszym bestsellerem.